Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Wydawanie zaświadczeń

Data publikacji 20.05.2015

Wniosek o wydanie zaświadczenia w pdf do pobrania i wydrukowania

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W OTWOCKU

UL. PUŁASKIEGO 7a

05 – 400 OTWOCK

 

Podstawa prawna:

Podstawa prawna: art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 267, z późn. zm.)

Opłaty:

Opłata skarbowa zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej tekst jednolity Dz. U. z 2012 roku poz. 1282 z późn. zm.

Organem podatkowym właściwym miejscowo w sprawach opłaty skarbowej jest  Wójt, Burmistrz, Prezydent właściwy  ze  względu  na  siedzibę organu,  który wydał zaświadczenie.

W tytule należy wpisać np.: „Jan Kowalski – opłata za zaświadczenie”

Wymagane dokumenty:

 

  1. "Wniosek o wydanie zaświadczenia” ze wskazaniem interesu prawnego lub przepisu prawa, który wskazuje na wymóg urzędowego potwierdzenia określonych faktów

Druki do pobrania:    - wniosek do KPP Otwock ( pdf)

                                   - wniosek do KP Karczew  (pdf)

                                   - wniosek do KP Józefów   ( pdf)
 

  1. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej

Termin załatwienia sprawy:

Zgodnie z art.217 § 3 K.P.A.: zaświadczenie powinno być wydane bez zbędnej zwłoki,

nie później jednak niż w terminie 7 dni.

Powrót na górę strony